1. Cum pot da comanda?

În momentul în care ţi-ai ales un model de pe site, iei legătura cu mine. Eu verific dacă modelul respectiv este în stoc pe culoarea şi mărimea dorită. Dacă este, în momentul în care te-ai hotărât că vrei produsul, eu iţi dau un extras de cont în care tu depui suma datorată. Pentru comenzi mici, accept şi 50% din sumă. Pentru comenzi mai mari de 2 perechi, suma integrală. Cine depune suma integrală, îşi primeşte comanda mai repede cu aproximativ 6-7 zile.

2. De unde am siguranţa ca o să ajungă la mine comanda?

Pe extrasul de cont pe care îl veţi primi, aveţi toate datele mele personale. În cazul în care comanda nu ajunge la dumneavoastră, puteţi să-mi faceţi plângere pentru înşelăciune.

3. Ce fac dacă produsul comandat nu-mi vine sau nu-mi place?

În acest caz, eu adaug produsul respectiv în stoc şi vă ajut să-l vindeţi la preţul comandat.

4. În cat timp ajunge comanda?

Comanda ajunge la mine în maxim 14 zile lucrătoare. Livrarea de la mine la dumneavoastră se face prin PrioriPost (2-3 zile lucrătoare) şi costă 20 RON (bucata) sau (>1). Cine doreşte curier privat (FanCourier, DHL, etc) suportă cheltuielile de transport (aprox. 40 RON).

Pentru Constanţa, livrare personală.

NU UITAŢI - Comunicarea e cea mai bună colaborare !